Wednesday, April 27, 2011

Menu bukak pose

Cer tengok cer tengok..huhuu..iyela, korang seme bleh tengok jela gamba2 kat blog ni..tak sempat nak pos da abis..hehe

Menu berbuka hari ni kuey tiow kungfu..Makan separuh pinggan dah muak.. Erkk!! kenyang alhamdulillah..Syukur dengan rezeki untuk hari ni..Konon la taknak makan nasik kan..Sekali terlebih minum air, naik kembung perut nih..huhu

Resepi boleh tengok sini

Takleh nak berceloteh panjang, sat lagi nak keluar datim ngn hubby..Huk alohhh..tu pun nak heboh ke..hehhee..kena bersiap sepantas kilat.. Sekian dulu, babaiiiii (^_^)



3 comments:

farah said...

sama la kita. puasa juga hari ni ^_^

cik cek said...

Salam Ryna...

Puasa ke hari ni...sedapnya menu buka puasa...rajin adik kak cek sorang ni....

RynaHakimi said...

@farah
Wah..ade geng..hehe =)

@cikcek
Puasa ganti kak cek..hehe =)

Wednesday, April 27, 2011

Menu bukak pose

Cer tengok cer tengok..huhuu..iyela, korang seme bleh tengok jela gamba2 kat blog ni..tak sempat nak pos da abis..hehe

Menu berbuka hari ni kuey tiow kungfu..Makan separuh pinggan dah muak.. Erkk!! kenyang alhamdulillah..Syukur dengan rezeki untuk hari ni..Konon la taknak makan nasik kan..Sekali terlebih minum air, naik kembung perut nih..huhu

Resepi boleh tengok sini

Takleh nak berceloteh panjang, sat lagi nak keluar datim ngn hubby..Huk alohhh..tu pun nak heboh ke..hehhee..kena bersiap sepantas kilat.. Sekian dulu, babaiiiii (^_^)



3 comments:

farah said...

sama la kita. puasa juga hari ni ^_^

cik cek said...

Salam Ryna...

Puasa ke hari ni...sedapnya menu buka puasa...rajin adik kak cek sorang ni....

RynaHakimi said...

@farah
Wah..ade geng..hehe =)

@cikcek
Puasa ganti kak cek..hehe =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...