Wednesday, April 27, 2011

My pic watermark

Setelah berjam-jam mengadap photoshop nih, akhirnya siap jugak watermark nih..Ehee..puas hati sebab buat sendiri..

Walaupun rupanya tak semenggah, tapi ok la bagi amatur macam aku ni..hehe


Testing 1 2 3.....

Tutorial untuk buat watermark ni bleh tengok kat sini..

Selamat mencuba ya kawan2 (^_^)



8 comments:

mary ann ;) said...

bestnya dapat buat watermark sendiri. ;)

sy nie photoshop pun tak lepss2 g nak guna...heheh

RynaHakimi said...

@mary ann
Ikut je step tu..gerenti lulus..hehe =)

Hanis Azla said...

Alhamdulillah... berjaya akhirnya.. cantiklah watermark tu..

RynaHakimi said...

@Hanis Azla
Tq hanis..ala, design biasa macam tu bolehla..yang pelik2 kena berguru lagi..hehe ;)

Miss Sunshine said...

buatkan jugak boleh... hehehe.. =)

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Hehe..kang tak jadik kang..takut tak lawa..ehee.. =)

nur easy said...

pandainya...;)

RynaHakimi said...

@nur easy
Ala,guna gamba yang sedia ada je..edit2 sket je..hehe

Wednesday, April 27, 2011

My pic watermark

Setelah berjam-jam mengadap photoshop nih, akhirnya siap jugak watermark nih..Ehee..puas hati sebab buat sendiri..

Walaupun rupanya tak semenggah, tapi ok la bagi amatur macam aku ni..hehe


Testing 1 2 3.....

Tutorial untuk buat watermark ni bleh tengok kat sini..

Selamat mencuba ya kawan2 (^_^)



8 comments:

mary ann ;) said...

bestnya dapat buat watermark sendiri. ;)

sy nie photoshop pun tak lepss2 g nak guna...heheh

RynaHakimi said...

@mary ann
Ikut je step tu..gerenti lulus..hehe =)

Hanis Azla said...

Alhamdulillah... berjaya akhirnya.. cantiklah watermark tu..

RynaHakimi said...

@Hanis Azla
Tq hanis..ala, design biasa macam tu bolehla..yang pelik2 kena berguru lagi..hehe ;)

Miss Sunshine said...

buatkan jugak boleh... hehehe.. =)

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Hehe..kang tak jadik kang..takut tak lawa..ehee.. =)

nur easy said...

pandainya...;)

RynaHakimi said...

@nur easy
Ala,guna gamba yang sedia ada je..edit2 sket je..hehe

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...