Thursday, April 28, 2011

Jeruk dari Penang

Hehe..mesti korang kecur air liur tengok jeruk ni kan kan kan????

Ek eleh..jangan nak tipula..ekekek =P



Jeruk ni pemberian ofismate hubby yg baru balik dari Penang

Bolehla jugak aku merasa..Bukan selalu dapat jeruk yg femes dari Penang ni

Kat negeri lain ade jual tak ye?? Tak pernah pulak jumpa kat mana2 pasar..

Hmm...supermarket mungkin ade kot..

Memang sangat2 sesuai la bagi mereka yang tengah mengidam tu kan..

Saje je kan, wat entry nak kasi orang jeles..kekeke

Okla..just a short entry...mood tak brape nak rajin..ehehe..babaiii (^_^)




9 comments:

dr.fatin.to.be~ said...

best2 :P suka jeruk mangga :D

noorae said...

ayoyoyo..i like!

RynaHakimi said...

@dr fatin
sedap tu..akak suka sengkuang..hehe

@norrae
i like it too =)

Miss Sunshine said...

Ryna... ni makan jeruk... ade ape2 ke? hehe. jgn marah.. saje gurau... dah lama tak makan jeruk... Nak sikit boleh?

Cik RoSs said...

wowoooo....bestnyaaaa...
sedap tuuu..last makan jeruk ini masa adik angkat dari Penang datang rumah awal Mac lalu...huuhuhuhuhu

aiman rashidd said...

have a nice day !

RynaHakimi said...

@miss sunshine
mane ade ape2..hehe..nak jeruk?? jom gi penang beli banyak2..hehe..yang kat umah ni dah abes ;)

@cik Ross
Sedap kan jeruk dia.tapi takleh makan selalu la..manis..hehe =)

@aiman
have a nice day too aiman =)

LuN@_aiDi said...

Salam dr N.Zealand..

Bestnyer jeruk penang mmg best.. dlu time dok penang slalo gak makan.. skng dh jauh xmerasa ler..hihihi

btw sy folo ur blog^^

jom melawat km di N.Zealand
http://kisahkami83.blogspot.com

nur easy said...

mmg tliur pun..hehe. eh tp kalau mengidam pun jgn makan byk2 menda ni...;)

Thursday, April 28, 2011

Jeruk dari Penang

Hehe..mesti korang kecur air liur tengok jeruk ni kan kan kan????

Ek eleh..jangan nak tipula..ekekek =P



Jeruk ni pemberian ofismate hubby yg baru balik dari Penang

Bolehla jugak aku merasa..Bukan selalu dapat jeruk yg femes dari Penang ni

Kat negeri lain ade jual tak ye?? Tak pernah pulak jumpa kat mana2 pasar..

Hmm...supermarket mungkin ade kot..

Memang sangat2 sesuai la bagi mereka yang tengah mengidam tu kan..

Saje je kan, wat entry nak kasi orang jeles..kekeke

Okla..just a short entry...mood tak brape nak rajin..ehehe..babaiii (^_^)




9 comments:

dr.fatin.to.be~ said...

best2 :P suka jeruk mangga :D

noorae said...

ayoyoyo..i like!

RynaHakimi said...

@dr fatin
sedap tu..akak suka sengkuang..hehe

@norrae
i like it too =)

Miss Sunshine said...

Ryna... ni makan jeruk... ade ape2 ke? hehe. jgn marah.. saje gurau... dah lama tak makan jeruk... Nak sikit boleh?

Cik RoSs said...

wowoooo....bestnyaaaa...
sedap tuuu..last makan jeruk ini masa adik angkat dari Penang datang rumah awal Mac lalu...huuhuhuhuhu

aiman rashidd said...

have a nice day !

RynaHakimi said...

@miss sunshine
mane ade ape2..hehe..nak jeruk?? jom gi penang beli banyak2..hehe..yang kat umah ni dah abes ;)

@cik Ross
Sedap kan jeruk dia.tapi takleh makan selalu la..manis..hehe =)

@aiman
have a nice day too aiman =)

LuN@_aiDi said...

Salam dr N.Zealand..

Bestnyer jeruk penang mmg best.. dlu time dok penang slalo gak makan.. skng dh jauh xmerasa ler..hihihi

btw sy folo ur blog^^

jom melawat km di N.Zealand
http://kisahkami83.blogspot.com

nur easy said...

mmg tliur pun..hehe. eh tp kalau mengidam pun jgn makan byk2 menda ni...;)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...