Tuesday, April 12, 2011

Ayam goreng kunyit

 

Mula2 sekali nak ucapkan terima kasih kat makcik umah sebelah kerana sudi bagi nasi ayam untuk santapan kami hari ni..Sayang makcik!!! hehe

Niat asal nak masak asam pedas ikan, dah ada nasi ayam ni, kang membazir plak banyak lauk..Tunda masak asam pedas ni esok je la..Jimat lauk..ngeh3..

Tapi masa makcik bagi nasi ayam tu, aku dah masak ayam goreng kunyit ni..Kompius plak, nak serve sekali ngn nasi ayam ke tak..Ke nak simpan untuk makan malam karang..Hmm, redah jela..Bukan mabuk pon..Lagipun lauk ayam jugakkan..Bolehla makan sekali ngn hidangan nasi ayam makcik nih..yummy!!




Senang je nak masaknya..Sebelum ni dah pernah tepek resepi ayam goreng kunyit ni..Sila la rajin2 kan diri tengok sini..hehe..Kalo kat restoran nasi kosong + ayam goreng kunyit ni maunya dah RM5 kan..Buat je sendiri, bleh makan puas2..hehe

Sekian dulu..jumpa lagi next entry..caucincauuu (^_^)

*P/s: Orang memberi, kita merasa..Orang berbudi, kita berbahasa


4 comments:

Miss Sunshine said...

sedapnya.. sehingga menjilat jari..

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Jilat jari tangan takpe..jangan jari kaki udah..hehe =P

aiman rashidd said...

sedap nya !!!! nak nak nak ,

akak tolong poskan :) HUHU

RynaHakimi said...

@aiman
nanti akak pos mangkuk tingkat ke sana ye..hehe =)

Tuesday, April 12, 2011

Ayam goreng kunyit

 

Mula2 sekali nak ucapkan terima kasih kat makcik umah sebelah kerana sudi bagi nasi ayam untuk santapan kami hari ni..Sayang makcik!!! hehe

Niat asal nak masak asam pedas ikan, dah ada nasi ayam ni, kang membazir plak banyak lauk..Tunda masak asam pedas ni esok je la..Jimat lauk..ngeh3..

Tapi masa makcik bagi nasi ayam tu, aku dah masak ayam goreng kunyit ni..Kompius plak, nak serve sekali ngn nasi ayam ke tak..Ke nak simpan untuk makan malam karang..Hmm, redah jela..Bukan mabuk pon..Lagipun lauk ayam jugakkan..Bolehla makan sekali ngn hidangan nasi ayam makcik nih..yummy!!




Senang je nak masaknya..Sebelum ni dah pernah tepek resepi ayam goreng kunyit ni..Sila la rajin2 kan diri tengok sini..hehe..Kalo kat restoran nasi kosong + ayam goreng kunyit ni maunya dah RM5 kan..Buat je sendiri, bleh makan puas2..hehe

Sekian dulu..jumpa lagi next entry..caucincauuu (^_^)

*P/s: Orang memberi, kita merasa..Orang berbudi, kita berbahasa


4 comments:

Miss Sunshine said...

sedapnya.. sehingga menjilat jari..

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Jilat jari tangan takpe..jangan jari kaki udah..hehe =P

aiman rashidd said...

sedap nya !!!! nak nak nak ,

akak tolong poskan :) HUHU

RynaHakimi said...

@aiman
nanti akak pos mangkuk tingkat ke sana ye..hehe =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...