Monday, September 26, 2011

Teringin!!

Walaupun sekarang ni perut masih kenyang (baru lepas breakfast+lunch), tapi tekak teringin nak makan nih... Sedap sengotiiiii...

Pinjam dari SINI


Mane nak cari eh tauhu bakar nih?? Kat Bazaar Ramadhan hari tu selalu la jumpa.. Kalau payah sangat nak cari, buat sendiri la nampak gayanya... =)


4 comments:

nur easy said...

mmg kena wat sendiri la tu.. hehe.. sedap

Shaherah said...

wahhh shera tgk pun terliur.. eheee

Miss Sunshine said...

sedap ye..? kite tak pernah makan.. ^_^

RynaHakimi said...

@nur easy
tu la,memang sedap..3 keping tauhu sekali hadap je..hehe

@Shaherah
My faveret too :)

@Miss Sunshine
ite blajar makan kat Melaka ni..Ingat tak sedap...sedap giler rupenyeee..hehe =)

Monday, September 26, 2011

Teringin!!

Walaupun sekarang ni perut masih kenyang (baru lepas breakfast+lunch), tapi tekak teringin nak makan nih... Sedap sengotiiiii...

Pinjam dari SINI


Mane nak cari eh tauhu bakar nih?? Kat Bazaar Ramadhan hari tu selalu la jumpa.. Kalau payah sangat nak cari, buat sendiri la nampak gayanya... =)


4 comments:

nur easy said...

mmg kena wat sendiri la tu.. hehe.. sedap

Shaherah said...

wahhh shera tgk pun terliur.. eheee

Miss Sunshine said...

sedap ye..? kite tak pernah makan.. ^_^

RynaHakimi said...

@nur easy
tu la,memang sedap..3 keping tauhu sekali hadap je..hehe

@Shaherah
My faveret too :)

@Miss Sunshine
ite blajar makan kat Melaka ni..Ingat tak sedap...sedap giler rupenyeee..hehe =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...