Friday, June 17, 2011

Makan2 di petang hari

Petang ni hubby request nak makan colek paru.. Colek tu kira makanan yang dicicah la.. kalau colek buah, guna pencicah untuk buah la.. Untuk paru ni, guna la sos cili.. So, jadik la colek paru..heheh



Macam bula pose plak makan colek macam ni.. Kalau kat kelate, kalau tak pekena colek ni lepas terawikh memang tak sah.. Macam2 ade, colek buah, colek kerang, colek paru, somtam, etc..

Paru tu goreng dengan sedikit tepung jagung, serbuk kunyit dan lada sulah.. kalau nak plain gitu je pun boleh aje.. ikut suka la kan.. hehe.. Orait..sekian dulu..babaiiii =)



3 comments:

nur easy said...

haa sedap je mkn paru kn..;)

RynaHakimi said...

ha'ah, goreng mcm ni pon sedap..kejap je abis..hehe =)

kakchik@ella said...

make colek tepi pantai kelate terbaikkkk. hihi.

Friday, June 17, 2011

Makan2 di petang hari

Petang ni hubby request nak makan colek paru.. Colek tu kira makanan yang dicicah la.. kalau colek buah, guna pencicah untuk buah la.. Untuk paru ni, guna la sos cili.. So, jadik la colek paru..heheh



Macam bula pose plak makan colek macam ni.. Kalau kat kelate, kalau tak pekena colek ni lepas terawikh memang tak sah.. Macam2 ade, colek buah, colek kerang, colek paru, somtam, etc..

Paru tu goreng dengan sedikit tepung jagung, serbuk kunyit dan lada sulah.. kalau nak plain gitu je pun boleh aje.. ikut suka la kan.. hehe.. Orait..sekian dulu..babaiiii =)



3 comments:

nur easy said...

haa sedap je mkn paru kn..;)

RynaHakimi said...

ha'ah, goreng mcm ni pon sedap..kejap je abis..hehe =)

kakchik@ella said...

make colek tepi pantai kelate terbaikkkk. hihi.

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...