Saturday, May 28, 2011

Lagu baru Salma

Heheh..tak habis2 nak tulis sal Salma kan.. Dah terfanatik pulak.. Oh ye, hari ni keseorangan sebab hubby outsteseng lagik.. Huwaaa...kena tinggal sorang2.. Hari Ahad ni baru balik.. kelikpah2 sorang2 la aku..hehe

Layan lagu Salma ni best jugak, compare dengan lagu Shiha n Iqa.. Sedap bagi telinga aku la...Sangat kena dengan vokalnya..First time dengar terus jatuh chenta.Taktau la pulak korang dengar macam mana kan.Kompem salma boleh menang final nanti (jangan TV3 berpolitik lagi sudah la)....hehe.. Jom layan





Best kan?? Tak payahla susah2 nak kata tak best pulak..ngeh3.. Sumber asal Youtube, dimuatnaik oleh BeYourOwnBoss.. Just sharing.. jangan lupa vote Salma ye..hikhik (^___^)


* Go Salma Go!!!!!


11 comments:

nur easy said...

layan salma... bila final ni? ke da abis? he2

RynaHakimi said...

@nur easy
Ahad ni final..hoyeahh!! tak sabarnye..hehe..tak pernah2 minat progam realiti sebelum nih..tibe2 jd fanatik plak..aiyooo..huhu

nowriz said...

wohh..... meremang bulu roma dengar sora salma.. mmg power!!

RynaHakimi said...

@nowriz
Salma memang terbaikk!! Suara power giler..hehe =)

RynaHakimi said...
This comment has been removed by the author.
Aida Omar said...

sore dia memang mantap kan..best..

RynaHakimi said...

@Aida Omar
Vokal Salma memang tiada tandingan..kelass gitu ;)

.hani fareza. said...

suara protege erra ni mmg power.
hani pun minat mentor.
:)

.hani fareza. said...

suara protege erra ni mmg power.
hani pun minat mentor.
:)

dyanie said...

sume bpotensi!!!
chaiyo'
ala ahd xley nk tgk nk lek u da..
huhu
kalo internt laju xpe..ni slow...
go salma!!

RynaHakimi said...

@hani fareza
Akak tengok mentor sebab salma je..siyes..hehe

@DYANIE
Yeke tak dapat tengok?? takpe, yang penting nak salma menang..undi bnyk2 =)

Saturday, May 28, 2011

Lagu baru Salma

Heheh..tak habis2 nak tulis sal Salma kan.. Dah terfanatik pulak.. Oh ye, hari ni keseorangan sebab hubby outsteseng lagik.. Huwaaa...kena tinggal sorang2.. Hari Ahad ni baru balik.. kelikpah2 sorang2 la aku..hehe

Layan lagu Salma ni best jugak, compare dengan lagu Shiha n Iqa.. Sedap bagi telinga aku la...Sangat kena dengan vokalnya..First time dengar terus jatuh chenta.Taktau la pulak korang dengar macam mana kan.Kompem salma boleh menang final nanti (jangan TV3 berpolitik lagi sudah la)....hehe.. Jom layan





Best kan?? Tak payahla susah2 nak kata tak best pulak..ngeh3.. Sumber asal Youtube, dimuatnaik oleh BeYourOwnBoss.. Just sharing.. jangan lupa vote Salma ye..hikhik (^___^)


* Go Salma Go!!!!!


11 comments:

nur easy said...

layan salma... bila final ni? ke da abis? he2

RynaHakimi said...

@nur easy
Ahad ni final..hoyeahh!! tak sabarnye..hehe..tak pernah2 minat progam realiti sebelum nih..tibe2 jd fanatik plak..aiyooo..huhu

nowriz said...

wohh..... meremang bulu roma dengar sora salma.. mmg power!!

RynaHakimi said...

@nowriz
Salma memang terbaikk!! Suara power giler..hehe =)

RynaHakimi said...
This comment has been removed by the author.
Aida Omar said...

sore dia memang mantap kan..best..

RynaHakimi said...

@Aida Omar
Vokal Salma memang tiada tandingan..kelass gitu ;)

.hani fareza. said...

suara protege erra ni mmg power.
hani pun minat mentor.
:)

.hani fareza. said...

suara protege erra ni mmg power.
hani pun minat mentor.
:)

dyanie said...

sume bpotensi!!!
chaiyo'
ala ahd xley nk tgk nk lek u da..
huhu
kalo internt laju xpe..ni slow...
go salma!!

RynaHakimi said...

@hani fareza
Akak tengok mentor sebab salma je..siyes..hehe

@DYANIE
Yeke tak dapat tengok?? takpe, yang penting nak salma menang..undi bnyk2 =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...