Thursday, April 14, 2011

Tak bisa memilih

Aku tak bisa memilih..dalam dilema dan tak tahu yang mana pilihan yang paling tepat..cheewah!! Ayat takleh blah..

Agak2 korang aku tengah pilih ape ye??? jeng3x..penting sangatkah..ngeee..

+


+


+


 +


+

+


+


+


Yang mana satu harus ku pilih???


+


+


 +


+

+


+


+

Yang ini...
 





Atau yang ini...



Alahai, kurusnye kucing2 ni..Comel, tapi tak berkenan di hati..

Yela, nak bela bukan untuk sehari dua..

Sebelum ni bela kucing semua cute2..salahkah aku memilih??

Adeh..my hubby la ni suh pilih kucing2 kat tempat keje dia..

Aku nak yang ekor panjang, muka bulat dan comel..

Tapi yang kat atas tu ekor pendek2..

So macam mane aku nak pilih..Tak berkenan nih..hukhuk

Aku bukan kejam..Tapi kucing2 tu ade ibu lagi..

Mak kucing2 tuu..

Aku nak kucing gelandangan (kalo bolehla)

Nak curahkan kasih sayang pd mereka (nak sekor je..hehe)

Emm..pendam jela dulu keinginan ni..Hingga bertemu yang betul2 berkenan di hati 

(^_^)

P/s: Cerewet jugak aku ni rupanya..kuikui =P




7 comments:

Miss Sunshine said...

hmm, knp nak bela kucing ni?

RynaHakimi said...

@miss Sunshine
sejak dulu memang dah biasa bela kucing..Lepas kawin ni je tak..So, nak ilangkan rindu pd kucing2 yang kat kampung, nak bela la kat sini..hehe

LindaRahim said...

kalau sy suke yg ada 2 3 kaler kat badan dia...nampak lain sikit...

RynaHakimi said...

@LindaRahim
Tula, nak cari yang tompok2 gitu..kalau ade la..hehe

-Sara- said...

klo ryna xberkenan, xyahla bela dulu..cri yg lain lg byk yg comel rasenye,hehe :)

myamyza said...

kucing oh kucing..i like tucim
dulu ade bela 6 ekor
tapi sejak razziq lahir ni kucing2 kami semua kene pos kat kampung
besok razziq dah besar sikit baru nak amik

salam follow
http://mummymyza.blogspot.com/

RynaHakimi said...

@myamyza
Ade baby kecik memang tak elok bela kucing kan..huhu,takpe nanti razziq dah besar bleh bela balik =)

Thursday, April 14, 2011

Tak bisa memilih

Aku tak bisa memilih..dalam dilema dan tak tahu yang mana pilihan yang paling tepat..cheewah!! Ayat takleh blah..

Agak2 korang aku tengah pilih ape ye??? jeng3x..penting sangatkah..ngeee..

+


+


+


 +


+

+


+


+


Yang mana satu harus ku pilih???


+


+


 +


+

+


+


+

Yang ini...
 





Atau yang ini...



Alahai, kurusnye kucing2 ni..Comel, tapi tak berkenan di hati..

Yela, nak bela bukan untuk sehari dua..

Sebelum ni bela kucing semua cute2..salahkah aku memilih??

Adeh..my hubby la ni suh pilih kucing2 kat tempat keje dia..

Aku nak yang ekor panjang, muka bulat dan comel..

Tapi yang kat atas tu ekor pendek2..

So macam mane aku nak pilih..Tak berkenan nih..hukhuk

Aku bukan kejam..Tapi kucing2 tu ade ibu lagi..

Mak kucing2 tuu..

Aku nak kucing gelandangan (kalo bolehla)

Nak curahkan kasih sayang pd mereka (nak sekor je..hehe)

Emm..pendam jela dulu keinginan ni..Hingga bertemu yang betul2 berkenan di hati 

(^_^)

P/s: Cerewet jugak aku ni rupanya..kuikui =P




7 comments:

Miss Sunshine said...

hmm, knp nak bela kucing ni?

RynaHakimi said...

@miss Sunshine
sejak dulu memang dah biasa bela kucing..Lepas kawin ni je tak..So, nak ilangkan rindu pd kucing2 yang kat kampung, nak bela la kat sini..hehe

LindaRahim said...

kalau sy suke yg ada 2 3 kaler kat badan dia...nampak lain sikit...

RynaHakimi said...

@LindaRahim
Tula, nak cari yang tompok2 gitu..kalau ade la..hehe

-Sara- said...

klo ryna xberkenan, xyahla bela dulu..cri yg lain lg byk yg comel rasenye,hehe :)

myamyza said...

kucing oh kucing..i like tucim
dulu ade bela 6 ekor
tapi sejak razziq lahir ni kucing2 kami semua kene pos kat kampung
besok razziq dah besar sikit baru nak amik

salam follow
http://mummymyza.blogspot.com/

RynaHakimi said...

@myamyza
Ade baby kecik memang tak elok bela kucing kan..huhu,takpe nanti razziq dah besar bleh bela balik =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...