Thursday, April 14, 2011

Aurat Wanita..terbaik!!

Hehe..memang gelak sorang2 la aku kalo dengar ceramah ustaz Azhar Idrus nih..Korang kenal tak?? Uishhh..memang rugila kalo sape2 tak kenal..

Ustaz ni femes sampai obesi tu..Dia sempoi je, bagi ceramah ngn dialek Ganu..Orang2 Singapore, Australia, Hong Kong pakat tanye sape Ustaz ni..Glemer gitu..

Gelak2 jugak, pengisian tu yang penting..huhu..layannnn =)

video


Sumber asal Youtube.. Banyak lagi video2 beliau yang best..Memang kelakar tak hengat..kuikui

*P/s: Mase bosan, memang aku layan video ustaz ni je..Hilang segala keboringanku..hehe



7 comments:

nur easy said...

betul tu.. best!

RynaHakimi said...

@Nur easy
Best kan..hehe =)

Genta said...

salam ryna, memang best ustaz azhar ni kan. :)

-Sara- said...

ryna, sara kenal die sgt2! haruslah kn, 1 negeri..1 kg g tau! hehe

mmg best giler, kelakar gile2 babas! pecah perot layang tau! haha! :))

RynaHakimi said...

@Genta
Salam genta,,huhu..ustaz azhar memang best!! =)

@Sara
oooo..sara org ganu upenyee..jiranla kite..ambo kelate..hehhehe..Best kan ustaz azhar ni..sohor bena doh dia ;)

Hanis Azla said...

dalam lawak ada isi.. kdg2 penyampaian sebegini lebih senang untuk diterima kan.. salam kenal.. thanks yer sudi follow..

RynaHakimi said...

@hanis
Salam kenal jugak Hanis..Tula, ske dengar ceramah mcm ni..rileks je n sempoi..hehe =)

Thursday, April 14, 2011

Aurat Wanita..terbaik!!

Hehe..memang gelak sorang2 la aku kalo dengar ceramah ustaz Azhar Idrus nih..Korang kenal tak?? Uishhh..memang rugila kalo sape2 tak kenal..

Ustaz ni femes sampai obesi tu..Dia sempoi je, bagi ceramah ngn dialek Ganu..Orang2 Singapore, Australia, Hong Kong pakat tanye sape Ustaz ni..Glemer gitu..

Gelak2 jugak, pengisian tu yang penting..huhu..layannnn =)

video


Sumber asal Youtube.. Banyak lagi video2 beliau yang best..Memang kelakar tak hengat..kuikui

*P/s: Mase bosan, memang aku layan video ustaz ni je..Hilang segala keboringanku..hehe



7 comments:

nur easy said...

betul tu.. best!

RynaHakimi said...

@Nur easy
Best kan..hehe =)

Genta said...

salam ryna, memang best ustaz azhar ni kan. :)

-Sara- said...

ryna, sara kenal die sgt2! haruslah kn, 1 negeri..1 kg g tau! hehe

mmg best giler, kelakar gile2 babas! pecah perot layang tau! haha! :))

RynaHakimi said...

@Genta
Salam genta,,huhu..ustaz azhar memang best!! =)

@Sara
oooo..sara org ganu upenyee..jiranla kite..ambo kelate..hehhehe..Best kan ustaz azhar ni..sohor bena doh dia ;)

Hanis Azla said...

dalam lawak ada isi.. kdg2 penyampaian sebegini lebih senang untuk diterima kan.. salam kenal.. thanks yer sudi follow..

RynaHakimi said...

@hanis
Salam kenal jugak Hanis..Tula, ske dengar ceramah mcm ni..rileks je n sempoi..hehe =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...