Tuesday, April 19, 2011

Kenapa dengan aku ni??

Jam dah pukul 1.30am lebih..Tapi kenapalah mata ni tak ngantuk2 lagi..Sebelum ni tak pernah tengah malam macam ni tibe2 perut lapar mintak di isi..tadi dah makan beger untuk dinner..Tengah2 malam mcm ni takkan la aku nak makan lagikk?? Tapi kalo tak diisi memang langsung takleh tido ni..

Google


Dua malam lepas pon same jugak..Pukul 2 pagi  masih tak boleh tido sebab lapar.Padahal dah makan malam...kenape ek?? ape yang tak kena..Risau la kalau dilayan rasa lapar ni memang gile2 kembang la aku pahni..hehehe..Sio2 den diet..kuikui

Dah tak tahan sangat, aku makan jugak la roti sikit..Wat alas perut..Tapi perut mintak nak megi..Hadoii..Nyesal beli stok megi, kan dah terbayang2 megi dalam kabinet dapo tu..No no no!! Takbleh makan..Elok je lepas makan, tido..Bagus sangat la kan =P

Oh ye, petang tadi pergi jugak klinik (lepas kena paksa ngn hubby la kan =p)..Nanti citer next entry la..Elok2 dah sampai hospital, aku pujuk rayu suami nak pegi klinik je..Hahaha..dasar penakut..tu baru demam..Kalo ada penyakit lain taktau la macam mane..Tapi mintak jauhla..takut masuk hospital..Pelik la, sejak bila aku fobia dengan klinik/sepital ni..aku pun musykil jugak..Apela yang ditakutkan sangat tu..kekekeke =)

Harap malam ni dapatla tido..Tak larat nak layan rasa lapar ni..kalo siang buta takpe jugak..nak makan ape pun takyah duk berkira sangat..oke2, stop dulu..babaiiii  (^_^)

8 comments:

Miss Sunshine said...

Makan je Ryna.. nnti mimpi megi pulak... hehe =)
(Setan gemok menggoda ni.. hehehe..)

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Haha..kalo jenis badan tak naik takpe..ni jenis yang bagai dipam2 kalo tak jaga makan..haha..nafsu2..kenapalah masa ni kau menggoda perutku..hehe =P

aiman rashidd said...

jaga makan , jaga kesihatan :) HUHU

have a nice day !

nur easy said...

makan kul 2 pg mmg feveret kita.. siap makan aiskrim lg tau..;) pastu baru lena

RynaHakimi said...

@nur easy
hehe..tak sejuk ke makan eskrim?? Ikutkan hati nak je makan, tapi bila pikir dah tengah malam n nak tido, terpaksa la cancel..badan ni nak naik senang je, tapi nak turun memang seksa..hehe

YANA SHAIFUL said...

mkn je klu lapo..lapo ada mkna kot hehee.. insyaAllah..:-)

RynaHakimi said...

@Yana Shaiful
Hehe..ade makna mcm mane tu =P..tula, asyik lapar je manjang..malam2 buta plak tu..hehe

misz lollybabe said...

cube promote vlog uol kt http://1tube.my

Tuesday, April 19, 2011

Kenapa dengan aku ni??

Jam dah pukul 1.30am lebih..Tapi kenapalah mata ni tak ngantuk2 lagi..Sebelum ni tak pernah tengah malam macam ni tibe2 perut lapar mintak di isi..tadi dah makan beger untuk dinner..Tengah2 malam mcm ni takkan la aku nak makan lagikk?? Tapi kalo tak diisi memang langsung takleh tido ni..

Google


Dua malam lepas pon same jugak..Pukul 2 pagi  masih tak boleh tido sebab lapar.Padahal dah makan malam...kenape ek?? ape yang tak kena..Risau la kalau dilayan rasa lapar ni memang gile2 kembang la aku pahni..hehehe..Sio2 den diet..kuikui

Dah tak tahan sangat, aku makan jugak la roti sikit..Wat alas perut..Tapi perut mintak nak megi..Hadoii..Nyesal beli stok megi, kan dah terbayang2 megi dalam kabinet dapo tu..No no no!! Takbleh makan..Elok je lepas makan, tido..Bagus sangat la kan =P

Oh ye, petang tadi pergi jugak klinik (lepas kena paksa ngn hubby la kan =p)..Nanti citer next entry la..Elok2 dah sampai hospital, aku pujuk rayu suami nak pegi klinik je..Hahaha..dasar penakut..tu baru demam..Kalo ada penyakit lain taktau la macam mane..Tapi mintak jauhla..takut masuk hospital..Pelik la, sejak bila aku fobia dengan klinik/sepital ni..aku pun musykil jugak..Apela yang ditakutkan sangat tu..kekekeke =)

Harap malam ni dapatla tido..Tak larat nak layan rasa lapar ni..kalo siang buta takpe jugak..nak makan ape pun takyah duk berkira sangat..oke2, stop dulu..babaiiii  (^_^)

8 comments:

Miss Sunshine said...

Makan je Ryna.. nnti mimpi megi pulak... hehe =)
(Setan gemok menggoda ni.. hehehe..)

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Haha..kalo jenis badan tak naik takpe..ni jenis yang bagai dipam2 kalo tak jaga makan..haha..nafsu2..kenapalah masa ni kau menggoda perutku..hehe =P

aiman rashidd said...

jaga makan , jaga kesihatan :) HUHU

have a nice day !

nur easy said...

makan kul 2 pg mmg feveret kita.. siap makan aiskrim lg tau..;) pastu baru lena

RynaHakimi said...

@nur easy
hehe..tak sejuk ke makan eskrim?? Ikutkan hati nak je makan, tapi bila pikir dah tengah malam n nak tido, terpaksa la cancel..badan ni nak naik senang je, tapi nak turun memang seksa..hehe

YANA SHAIFUL said...

mkn je klu lapo..lapo ada mkna kot hehee.. insyaAllah..:-)

RynaHakimi said...

@Yana Shaiful
Hehe..ade makna mcm mane tu =P..tula, asyik lapar je manjang..malam2 buta plak tu..hehe

misz lollybabe said...

cube promote vlog uol kt http://1tube.my

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...