Wednesday, March 9, 2011

Semalam punyer!!

Hehe..nak menge'post' menu semalam. Nak habiskan kuey tiow dalam peti sejuk. Asyik malas je nak masaknya. Nak tunggu hujung minggu, asyik tak jadi je nak goreng. Hm, bila nak habis kan?? Expired kang tak pasal2 membazir, buang gitu je

Nak kata mee hailam, macam char kuey tiow pon ye jugak. Sebab buh telur..hehe. Saja nak banyakkan lauk. Banyak bahan yang takde. Sayur sawi pun tinggal 1 pokok je. Alahai..hentam je la labu..

Tadaaa..ni dia hasilnya.

Sebelum ni dah pernah letak resepi mee hailam ni. Cuma ni versi gelap sket sebab banyak buh kicap ngan sos tiram. Tambah fish cake ngan sotang banyak2. Perghhh..terangkat..hehe (mula nak koya dah). Yang penting, suami suka..den pun suko hati..hehe

Resepinya bleh tengok kat sini. Lagi banyak sayur lagi sedap..(^_^)



4 comments:

-Sara- said...

woww! nmpk sedap!

*nyway, semlm pn i masak kuey teow sup! hehe

Wan Ryna said...

hehe..sedap kan kuey tiow..tak muak..mcm2 leh masak =)

nur easy said...

hee terasa2 lak kesedapannya

Wan Ryna said...

hehe.sampai sana ye terase kesedapannya ye..jgn tertipu plak, rupa tak menggambarkan rasa..huhu

Wednesday, March 9, 2011

Semalam punyer!!

Hehe..nak menge'post' menu semalam. Nak habiskan kuey tiow dalam peti sejuk. Asyik malas je nak masaknya. Nak tunggu hujung minggu, asyik tak jadi je nak goreng. Hm, bila nak habis kan?? Expired kang tak pasal2 membazir, buang gitu je

Nak kata mee hailam, macam char kuey tiow pon ye jugak. Sebab buh telur..hehe. Saja nak banyakkan lauk. Banyak bahan yang takde. Sayur sawi pun tinggal 1 pokok je. Alahai..hentam je la labu..

Tadaaa..ni dia hasilnya.

Sebelum ni dah pernah letak resepi mee hailam ni. Cuma ni versi gelap sket sebab banyak buh kicap ngan sos tiram. Tambah fish cake ngan sotang banyak2. Perghhh..terangkat..hehe (mula nak koya dah). Yang penting, suami suka..den pun suko hati..hehe

Resepinya bleh tengok kat sini. Lagi banyak sayur lagi sedap..(^_^)



4 comments:

-Sara- said...

woww! nmpk sedap!

*nyway, semlm pn i masak kuey teow sup! hehe

Wan Ryna said...

hehe..sedap kan kuey tiow..tak muak..mcm2 leh masak =)

nur easy said...

hee terasa2 lak kesedapannya

Wan Ryna said...

hehe.sampai sana ye terase kesedapannya ye..jgn tertipu plak, rupa tak menggambarkan rasa..huhu

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...