Sunday, August 4, 2013

Salam Lebaran :)

Assalamualaikum wbt.

Kita dah masuk hari-hari terakhir ramadha. Serius rasa sedih kian menebal. Sedih kerana bakal berpisah dengan bulan Ramadhan, bulan yang paling dinanti setiap tahun. Semoga bakal bertemu lagi denganmu wahai Ramadhan :'(

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri, 1434 Hijrah. Maaf Zahir dan Batin. Ampunkan salah silap sekiranya terkasar bahasa dan ada salah silap sepanjang berceloteh di dalam belog ini; samada langsung atau tidak langsung. Manalah tahu, kot2 buat lawak tak kena ke. hehe

Semua dah balik kampung ke? Saya lepas zuhur karang baru bertolak pulang ke kampung halaman. Doakan semoga perjalanan pulang kami sekeluarga selamat ye kawan-kawan. 

1 Syawal nanti jangan terlebih makan pula ye.Tak elok untuk kesihatan. Tapi jangan risau, Shaklee setia membantu menjaga masalah kesihatan kita. Aicehhhh..sempat beriklan tu..hahahah.. Biasalah, biz minded lah sangat..hehe.. Nak apa-apa produk, roger2 saya ye. Nak diet lepas raya?? boleh aje dengan set Diet Shaklee :)





Salam tulus ikhlas

RynaHakimi dan Keluarga


P/s: Kalau sudi singgahlah ke kedai Shaklee saya:


1 comment:

Eeta Neet said...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir batin. Sobs..sabs... di alam maya je menemukan kita kan. Huhuhuh..cedey. Tak pe..moh hapdet resepi bebanyak..watpenawar rindu di dada. ( teringat kt laksa awok la... mengeces2)

Sunday, August 4, 2013

Salam Lebaran :)

Assalamualaikum wbt.

Kita dah masuk hari-hari terakhir ramadha. Serius rasa sedih kian menebal. Sedih kerana bakal berpisah dengan bulan Ramadhan, bulan yang paling dinanti setiap tahun. Semoga bakal bertemu lagi denganmu wahai Ramadhan :'(

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri, 1434 Hijrah. Maaf Zahir dan Batin. Ampunkan salah silap sekiranya terkasar bahasa dan ada salah silap sepanjang berceloteh di dalam belog ini; samada langsung atau tidak langsung. Manalah tahu, kot2 buat lawak tak kena ke. hehe

Semua dah balik kampung ke? Saya lepas zuhur karang baru bertolak pulang ke kampung halaman. Doakan semoga perjalanan pulang kami sekeluarga selamat ye kawan-kawan. 

1 Syawal nanti jangan terlebih makan pula ye.Tak elok untuk kesihatan. Tapi jangan risau, Shaklee setia membantu menjaga masalah kesihatan kita. Aicehhhh..sempat beriklan tu..hahahah.. Biasalah, biz minded lah sangat..hehe.. Nak apa-apa produk, roger2 saya ye. Nak diet lepas raya?? boleh aje dengan set Diet Shaklee :)





Salam tulus ikhlas

RynaHakimi dan Keluarga


P/s: Kalau sudi singgahlah ke kedai Shaklee saya:


1 comment:

Eeta Neet said...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir batin. Sobs..sabs... di alam maya je menemukan kita kan. Huhuhuh..cedey. Tak pe..moh hapdet resepi bebanyak..watpenawar rindu di dada. ( teringat kt laksa awok la... mengeces2)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...