Friday, December 9, 2011

Nampak sedap, tapi....

Ececehhh..breakfast ngan pizza la pulaks.. ala2 western gitu.. hikhik.. Tapi ternyata, rasa tak seindah rupa.  Loya tekak hingga ke tengahari.. Tak kena ngan selera (payah kalo tekak budu ni..haha)


Pizza daging klasik

Sebelum masuk oven

Lepas dibakor

Nampak menyelerakan..hehe

Rasanya takla teruk sangat.. Tapi kureng menawan di tekak kami.. Mungkin sebab kami ni bukan penggemar pizza kot. Harga Rm 2.50 je, beli kat Tesco semalam. Hmm, kalau dah murah tu takla expect rasanya sedap sangat.. Standard mini pizza yang dijual kat kedai roti tu je.

Hubby dah potpet2, suh buat sendiri pizza ni. Dia nak topping banyak cheese ala2 Pizza Hut tu.. Hamboi.. dinda jugakla yang kena.. Tak pasal2 kena menuntut ilmu cara2 nak bikin pizza ni. Dahla tak pandai.. haha..

Takpe2, usaha tangga kejayaan. Akanku gigih mencari resepi yang terbaik untuk menyamankan tekak kanda.. ngeh3 =P



5 comments:

laskar pelangi said...

terliur....hik3

RynaHakimi said...

@laskar pelangi
banyak kat tesco..hehe..beli la banyak2 wat stok ;)

-Sara- said...

alaa kak ryna kn terer masak..kompom jd punye klo buat :)

kakchik@ella said...

tak sedap eh? OK. tk jd beli. hihi.

RynaHakimi said...

@Sara
Masak lauk bolehla sara..tapi bab2 menge'doh' ni kureng sikit..kerastangan..hahaha

@KC
kureng sdap la kak..takyah beli la..hehe

Friday, December 9, 2011

Nampak sedap, tapi....

Ececehhh..breakfast ngan pizza la pulaks.. ala2 western gitu.. hikhik.. Tapi ternyata, rasa tak seindah rupa.  Loya tekak hingga ke tengahari.. Tak kena ngan selera (payah kalo tekak budu ni..haha)


Pizza daging klasik

Sebelum masuk oven

Lepas dibakor

Nampak menyelerakan..hehe

Rasanya takla teruk sangat.. Tapi kureng menawan di tekak kami.. Mungkin sebab kami ni bukan penggemar pizza kot. Harga Rm 2.50 je, beli kat Tesco semalam. Hmm, kalau dah murah tu takla expect rasanya sedap sangat.. Standard mini pizza yang dijual kat kedai roti tu je.

Hubby dah potpet2, suh buat sendiri pizza ni. Dia nak topping banyak cheese ala2 Pizza Hut tu.. Hamboi.. dinda jugakla yang kena.. Tak pasal2 kena menuntut ilmu cara2 nak bikin pizza ni. Dahla tak pandai.. haha..

Takpe2, usaha tangga kejayaan. Akanku gigih mencari resepi yang terbaik untuk menyamankan tekak kanda.. ngeh3 =P



5 comments:

laskar pelangi said...

terliur....hik3

RynaHakimi said...

@laskar pelangi
banyak kat tesco..hehe..beli la banyak2 wat stok ;)

-Sara- said...

alaa kak ryna kn terer masak..kompom jd punye klo buat :)

kakchik@ella said...

tak sedap eh? OK. tk jd beli. hihi.

RynaHakimi said...

@Sara
Masak lauk bolehla sara..tapi bab2 menge'doh' ni kureng sikit..kerastangan..hahaha

@KC
kureng sdap la kak..takyah beli la..hehe

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...