Tuesday, September 6, 2011

Salam Lebaran 1432H =)

Sedang bersiaran dari Melaka Bandaraya Bersejarah.. Uhukk.tak puas rasanya beraya kat kampung.. Terasa rindu kat Mak dan ayah.. Nak buat cemana kan, keluarga perlu diutamakan.. 

Seminggu jugakla blog ni tak ber 'update'. maklumla, kat kampung ade aje benda nak dibuat.. Raya sana sini.. Layan tetamu lagi..Haisyyy...memang tak menang tangan la kan.. Walaupun terlambat seminggu, rasanya masih sempat nak ucapkan Salam Lebaran buat semua rakan2 bloggers, sahabat handai dan sanak saudara yang pernah singgah kat blog ni.. Raya kan sebulan..hehehe..




Ni profile pic FB.. malas nak ngedit gambar lain..hehe..

6 comments:

nur easy said...

yeay dah muncul..;)

RynaHakimi said...

@nur easy
hehe..nasib baik blog ni tak sempat bersawang kan..hehehe

Miss Sunshine said...

Selamat Hari Raya Ryna...
Maaf Zahir dan Batin

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Selamat Hari Raya jugak Hana :)

NoEn said...

Selamat Hari Raya Rina & Kimi..

wow hijau g2 dia :D

RynaHakimi said...

@NoEn
Hijau katak pisang..ngeh3 :D

Tuesday, September 6, 2011

Salam Lebaran 1432H =)

Sedang bersiaran dari Melaka Bandaraya Bersejarah.. Uhukk.tak puas rasanya beraya kat kampung.. Terasa rindu kat Mak dan ayah.. Nak buat cemana kan, keluarga perlu diutamakan.. 

Seminggu jugakla blog ni tak ber 'update'. maklumla, kat kampung ade aje benda nak dibuat.. Raya sana sini.. Layan tetamu lagi..Haisyyy...memang tak menang tangan la kan.. Walaupun terlambat seminggu, rasanya masih sempat nak ucapkan Salam Lebaran buat semua rakan2 bloggers, sahabat handai dan sanak saudara yang pernah singgah kat blog ni.. Raya kan sebulan..hehehe..




Ni profile pic FB.. malas nak ngedit gambar lain..hehe..

6 comments:

nur easy said...

yeay dah muncul..;)

RynaHakimi said...

@nur easy
hehe..nasib baik blog ni tak sempat bersawang kan..hehehe

Miss Sunshine said...

Selamat Hari Raya Ryna...
Maaf Zahir dan Batin

RynaHakimi said...

@Miss Sunshine
Selamat Hari Raya jugak Hana :)

NoEn said...

Selamat Hari Raya Rina & Kimi..

wow hijau g2 dia :D

RynaHakimi said...

@NoEn
Hijau katak pisang..ngeh3 :D

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...