Wednesday, August 10, 2011

Untuk encik boss

Agak janggal bila ade yang mengidam nak makan gulai ikan tongkol ni untuk berbuka... Namun, kalau dah tekak kelantan tu kan, tak dapat makan pagi (nasi berlauk), makan untuk berbuka pon bolehla.. hehe..

RM20 untuk satu periuk (seekor ikan tongkol saiz sederhana).. ok tak?? mak aku kate gile cekik darah.. Eh2, tak letak pon harga.. Encik boss (bos suamiku yg jugak org kelate) yang ikhlas bagi duit tu.. nak tak nak, encik suami dan aku terima je.. Kami anggap tu rezeki.. Alhamdulillah =)


Snap gamba periuk aje.. Sebab nanti nak isi seme tu dalam tupperware petang nanti, kasi kat tuan empunya gulai..hehe..


4 comments:

Miss Sunshine said...

Wahh... lepas ni Ryna boleh ambik tempahan masak lauk pulak... boleh buat duit tu.. hehe..

nur easy said...

betul tu.. tak rugi pandai masak ni kan..;)

RynaHakimi said...

@miss Sunshine
sikit2 blehla hana..kalo banyak2 memang xreti lagi..hehe

@nur easy
Untungnya perut asyik kenyang je..pastu badan pon bagai dipam2..hahah..nasib baik bulan pose,kurangla sket makannya

-Sara- said...

sedapnya gulai ikan tongkol ..

Wednesday, August 10, 2011

Untuk encik boss

Agak janggal bila ade yang mengidam nak makan gulai ikan tongkol ni untuk berbuka... Namun, kalau dah tekak kelantan tu kan, tak dapat makan pagi (nasi berlauk), makan untuk berbuka pon bolehla.. hehe..

RM20 untuk satu periuk (seekor ikan tongkol saiz sederhana).. ok tak?? mak aku kate gile cekik darah.. Eh2, tak letak pon harga.. Encik boss (bos suamiku yg jugak org kelate) yang ikhlas bagi duit tu.. nak tak nak, encik suami dan aku terima je.. Kami anggap tu rezeki.. Alhamdulillah =)


Snap gamba periuk aje.. Sebab nanti nak isi seme tu dalam tupperware petang nanti, kasi kat tuan empunya gulai..hehe..


4 comments:

Miss Sunshine said...

Wahh... lepas ni Ryna boleh ambik tempahan masak lauk pulak... boleh buat duit tu.. hehe..

nur easy said...

betul tu.. tak rugi pandai masak ni kan..;)

RynaHakimi said...

@miss Sunshine
sikit2 blehla hana..kalo banyak2 memang xreti lagi..hehe

@nur easy
Untungnya perut asyik kenyang je..pastu badan pon bagai dipam2..hahah..nasib baik bulan pose,kurangla sket makannya

-Sara- said...

sedapnya gulai ikan tongkol ..

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...