Saturday, August 13, 2011

Oat + Ovaltine

Ini juadah berbuka hari ni.. Simple sesimple-simplenya.. Bosan nak makan nasik.. Malas plak nak pegi Bazar Ramadhan.. Makan ni pun cukup, Alhamdulillah.. Sesekali ubah angin kan =)



Kalau hari2 makan ni boleh kurus tak?? hahaha..berangan dohh!! =))


7 comments:

nur easy said...

sesekali ubah rasa, cam sedap jg ya

RynaHakimi said...

@nur easy
Bile lapar, seme sedap ez..hehe..rupanya makan ni pon dah cukup kenyang.. Haihh..nafsu2..asyik nak mkn yg sedap2 aje..abisnya tidak =)

kakchik@ella said...

Konfirm boleh kurus, ryna. hebat la awak, bole control nafsu dr makan mcm2. Hihi.

RynaHakimi said...

@kakchik
hari ni je kak..esok balun nasik lagi..haha ;)

Aida Omar said...

sedap nye..kalau aida kan setakat seminggu boleh la kot mkn ringan2..lepas seminggu semua pulun. haha. x thn dh. :P

Biha Petom said...

makan ape sekalipon, yg penting perut kenyang, hati pun senang, kn kak? hehehe

RynaHakimi said...

@Aida omar
akak pon sesekali bleh la makan gini.. Pastu takde maknanya..nasik jugak yang akak nampak..hehe

@Biha
Betul2..kenyang itu wajib..hehehe..kalo tak, wat ape pon tak menjadi.. ;)

Saturday, August 13, 2011

Oat + Ovaltine

Ini juadah berbuka hari ni.. Simple sesimple-simplenya.. Bosan nak makan nasik.. Malas plak nak pegi Bazar Ramadhan.. Makan ni pun cukup, Alhamdulillah.. Sesekali ubah angin kan =)



Kalau hari2 makan ni boleh kurus tak?? hahaha..berangan dohh!! =))


7 comments:

nur easy said...

sesekali ubah rasa, cam sedap jg ya

RynaHakimi said...

@nur easy
Bile lapar, seme sedap ez..hehe..rupanya makan ni pon dah cukup kenyang.. Haihh..nafsu2..asyik nak mkn yg sedap2 aje..abisnya tidak =)

kakchik@ella said...

Konfirm boleh kurus, ryna. hebat la awak, bole control nafsu dr makan mcm2. Hihi.

RynaHakimi said...

@kakchik
hari ni je kak..esok balun nasik lagi..haha ;)

Aida Omar said...

sedap nye..kalau aida kan setakat seminggu boleh la kot mkn ringan2..lepas seminggu semua pulun. haha. x thn dh. :P

Biha Petom said...

makan ape sekalipon, yg penting perut kenyang, hati pun senang, kn kak? hehehe

RynaHakimi said...

@Aida omar
akak pon sesekali bleh la makan gini.. Pastu takde maknanya..nasik jugak yang akak nampak..hehe

@Biha
Betul2..kenyang itu wajib..hehehe..kalo tak, wat ape pon tak menjadi.. ;)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...