Saturday, August 13, 2011

Kulit baru...new look =)


Cantik tak?? baru beli kat Downtown Cheras hari tu.. Tertarik sebab ade kaligrafi arab tu..  Aku suka cahaya kat tengah2 tu.. Nampak mcm bulan yang terang..ceewah..hehe



Walaupun harga sedikit mahal (RM15), tapi aku tak kisah. Sebab ianya sangat menarik.. Bila dan berkulit baru ni, tak bolehlah nak letak notebook comel ni merata2 kan.. 

Bila dah ada kalimah Allah Muhammad tu, kena la simpan kat tempat yang lebih tinggi dan selamat.. Sebelum ni aci selit bawah kerusi aje.. Dah kecik kan..nak simpan pun senang..ngeh3



5 comments:

nur easy said...

ooh rupanya ada penutup lappy ya.. cantik ;)

Miss Sunshine said...

ryna, uniknya skin tu.. belikan boleh tak..? hehe.. sebelum ni asyik jumpa yang corak2 lah.. tp mcm ryna beli tu tak pernah jumpa lagi..

RynaHakimi said...

@nur easy
ada..dah macam jenis org jual skang ni..3D pon ade..ni yang terbaru..hehe..promo2 :)

@MissSunshine
Kat Melaka tak jumpa org jual skin gini..Hari tu mase gi KL, singgah Downtown kat Cheras tu.. Ramai org jual skin ni Hana..mcm2 design.nanti balik Shah Alam, hana singgahla tengok2 kat Downtown ni.. =)

-Sara- said...

nice... :)

RynaHakimi said...

@Sara
tenkiu..hehe :)

Saturday, August 13, 2011

Kulit baru...new look =)


Cantik tak?? baru beli kat Downtown Cheras hari tu.. Tertarik sebab ade kaligrafi arab tu..  Aku suka cahaya kat tengah2 tu.. Nampak mcm bulan yang terang..ceewah..hehe



Walaupun harga sedikit mahal (RM15), tapi aku tak kisah. Sebab ianya sangat menarik.. Bila dan berkulit baru ni, tak bolehlah nak letak notebook comel ni merata2 kan.. 

Bila dah ada kalimah Allah Muhammad tu, kena la simpan kat tempat yang lebih tinggi dan selamat.. Sebelum ni aci selit bawah kerusi aje.. Dah kecik kan..nak simpan pun senang..ngeh3



5 comments:

nur easy said...

ooh rupanya ada penutup lappy ya.. cantik ;)

Miss Sunshine said...

ryna, uniknya skin tu.. belikan boleh tak..? hehe.. sebelum ni asyik jumpa yang corak2 lah.. tp mcm ryna beli tu tak pernah jumpa lagi..

RynaHakimi said...

@nur easy
ada..dah macam jenis org jual skang ni..3D pon ade..ni yang terbaru..hehe..promo2 :)

@MissSunshine
Kat Melaka tak jumpa org jual skin gini..Hari tu mase gi KL, singgah Downtown kat Cheras tu.. Ramai org jual skin ni Hana..mcm2 design.nanti balik Shah Alam, hana singgahla tengok2 kat Downtown ni.. =)

-Sara- said...

nice... :)

RynaHakimi said...

@Sara
tenkiu..hehe :)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...