Friday, July 15, 2011

Aku 'membela'

Membela kucing la weh..bukan momok mahupun hantu kak limah..ngeh3.. Bukan kucing aku pun.. Belakang umah aku ni ramai sangat kucing liar.. Tau2 dah ade anak kucing.. Bila masa mak dia beranak pun aku tak tahu..huhu

muka terkujat kena amik gamba

Walaupun selalu aku amik, main2 n gurau2 ngan dia, dia ni tetap bekeng.. garang giler, ikut perangai mak dia.. Makan free nak aje.. hehe.. Tapi anak kucing boleh dijinakkan lagi kot.. Ibu kucing memang payahla sket.. pantang nampak, asyik nak cakar je kejenya.. Nasib baik ko kiut wahai kucing..kalau tak dah lama kene hempuk dek kesan calar yang ko tinggal kat kulit aku nih..hikhik

Sekian bebelan pasal kucing.. hari ni tak masak sebab encik suami beli makanan untuk lunch.. Macam paham2 je kite malas masak kan..hehe.. Oh ye, malam ni balik Kelate.. Tinggal la tok laki ku kesorangan untuk 3 hari.. Haaaa, kenapa balik kampung?? adelaaa.....hal org2 tua..hehehe =P



4 comments:

kakchik@ella said...

KC pun suka kuching tapi tak suka bela. hihihi.

Biha said...

lame x dgr citer psl akak, hehe..
slalu post psl mknn, ni psl kucing plak.
naseb baek tak buat resepi sup kucing, kalau tak, tekejut beruk sy, haha

-Sara- said...

oo nk blk kg..bestnyaa :)

NuraienZ said...

tomeynyer.......

Friday, July 15, 2011

Aku 'membela'

Membela kucing la weh..bukan momok mahupun hantu kak limah..ngeh3.. Bukan kucing aku pun.. Belakang umah aku ni ramai sangat kucing liar.. Tau2 dah ade anak kucing.. Bila masa mak dia beranak pun aku tak tahu..huhu

muka terkujat kena amik gamba

Walaupun selalu aku amik, main2 n gurau2 ngan dia, dia ni tetap bekeng.. garang giler, ikut perangai mak dia.. Makan free nak aje.. hehe.. Tapi anak kucing boleh dijinakkan lagi kot.. Ibu kucing memang payahla sket.. pantang nampak, asyik nak cakar je kejenya.. Nasib baik ko kiut wahai kucing..kalau tak dah lama kene hempuk dek kesan calar yang ko tinggal kat kulit aku nih..hikhik

Sekian bebelan pasal kucing.. hari ni tak masak sebab encik suami beli makanan untuk lunch.. Macam paham2 je kite malas masak kan..hehe.. Oh ye, malam ni balik Kelate.. Tinggal la tok laki ku kesorangan untuk 3 hari.. Haaaa, kenapa balik kampung?? adelaaa.....hal org2 tua..hehehe =P



4 comments:

kakchik@ella said...

KC pun suka kuching tapi tak suka bela. hihihi.

Biha said...

lame x dgr citer psl akak, hehe..
slalu post psl mknn, ni psl kucing plak.
naseb baek tak buat resepi sup kucing, kalau tak, tekejut beruk sy, haha

-Sara- said...

oo nk blk kg..bestnyaa :)

NuraienZ said...

tomeynyer.......

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...