Tuesday, May 10, 2011

Tea time..

Hukhuk..sedihnya takde orang teman.. 
Makan cekodok pisang dengan teh O sorang2..
Encit suami tak berangkat pulang lagi.. 
Terpaksalah adinda santap seorang diri..heheh


Meh la korang teman sy makan..*nada merayu nih*..hehe..
Masak sendiri, makan sendiri
Sangat tak best OK
Kalau boleh share dengan orang lain baru aku suka
Cepatla kelik cik abe weii.. dinda boring doh ni.. =P 
Muka pun dah macam cekodok dah ni..kuikui




5 comments:

biha a.k.a PETOM said...

alahai, sedap nye! biar biha teman kan dari jauh je ye kak..meleleh air liur tengok cekodok pisang ni,hehe

RynaHakimi said...

@Biha
meh teman akak makan ye..hehe..cekodok orang bujang je ade..ngeh3 =P

Farah Shamsudin said...

alahai.. sedapnyaa..

nur easy said...

comel2nya cekodok tu..;)

RynaHakimi said...

@Farah
Nampak sedap..tapi tawar sebenarnya..hehe

@Nur easy
terover perap adunan..tu yang jadi montel gitu..hehe =P

Tuesday, May 10, 2011

Tea time..

Hukhuk..sedihnya takde orang teman.. 
Makan cekodok pisang dengan teh O sorang2..
Encit suami tak berangkat pulang lagi.. 
Terpaksalah adinda santap seorang diri..heheh


Meh la korang teman sy makan..*nada merayu nih*..hehe..
Masak sendiri, makan sendiri
Sangat tak best OK
Kalau boleh share dengan orang lain baru aku suka
Cepatla kelik cik abe weii.. dinda boring doh ni.. =P 
Muka pun dah macam cekodok dah ni..kuikui




5 comments:

biha a.k.a PETOM said...

alahai, sedap nye! biar biha teman kan dari jauh je ye kak..meleleh air liur tengok cekodok pisang ni,hehe

RynaHakimi said...

@Biha
meh teman akak makan ye..hehe..cekodok orang bujang je ade..ngeh3 =P

Farah Shamsudin said...

alahai.. sedapnyaa..

nur easy said...

comel2nya cekodok tu..;)

RynaHakimi said...

@Farah
Nampak sedap..tapi tawar sebenarnya..hehe

@Nur easy
terover perap adunan..tu yang jadi montel gitu..hehe =P

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...