Sunday, May 29, 2011

Addicted..ketagih beb!!

Haih..dah ketagih duk dengar lagu ni seharian.. Vokalnya buat aku meremang bulu roma..hehe.. Memang Salma ni punya aura tersendiri.. Tak pernah weh aku fanatik and jadi kipas susah mati mana2 artis..Serius.. Dato' CT pon aku tak minat, tibe2 Salma aku minat plak..What to do..heheh

Jom layan lagu Bertamu Di Kalbu nyanyian Salma ni.. Memang mantap habis (^___^)..



Lirik Bertamu di Kalbu 
Penyanyi Asal:Jaclyn Victor
Nyanyian semula: Salma Mentor5
Sumber: Youtube ibrahimbaung


Ku genggam semilir malam
Tika rembulan menyinari
Lalu ku menadahkan
Kata cinta nan suci
Dan akan ku hembuskannya
Tika malam syahdu

Kerana dalamnya
Kasih sedalam lautan
Setinggi mentari
Tak mampu digapai
Oleh khayalan insani
Cuma dinaluri

Katakan bara melecur diri
Bisa memercik jalan nan luka
Dengan selasih balut pedih ngeri
Tiada berpaling setia

Adalah sejarah jadi saksi
Bulan bintang menghangat kasih suci
Kita pun terpaut dan bersatu
Dalam bebayang mimpi berseri

Ku layarkan asmara
Di pelabuhan setia
Akan ku rentangkan
Sang pelangi suci
Yang pastinya anggun di hati
Bertamu di kalbu


*P/s: Selagi tak habis program mentor 5 ni, selagi tu la aku duk meroyan tentang Salma ni..hehe.. =P



4 comments:

~SYAZ~ said...

yess!! now syaz nampak betapa adicted nya kak ryna dengan salma ni..
herm! harap2 dia menang lah utk mentor 5 ni kan??..

RynaHakimi said...

@Syaz
Haha..akak memang fanatik tahap gaban dah ni..ekeke.. Hope dia menang la..baru akak leh tido nyenyak =P

AINA'S SCAI ILVM said...

HUHHUHUHUHUHUHU....kak, aina xleh tgk....dirumah ku tiada television...cedih kan? hkahkahkahahkahkahkahka(cedih buat2 ni)

RynaHakimi said...

@AINA
Ala ciannye takleh tengok..huhu..takpe2, akak tolong tengokkan ye..ehee =)

Sunday, May 29, 2011

Addicted..ketagih beb!!

Haih..dah ketagih duk dengar lagu ni seharian.. Vokalnya buat aku meremang bulu roma..hehe.. Memang Salma ni punya aura tersendiri.. Tak pernah weh aku fanatik and jadi kipas susah mati mana2 artis..Serius.. Dato' CT pon aku tak minat, tibe2 Salma aku minat plak..What to do..heheh

Jom layan lagu Bertamu Di Kalbu nyanyian Salma ni.. Memang mantap habis (^___^)..



Lirik Bertamu di Kalbu 
Penyanyi Asal:Jaclyn Victor
Nyanyian semula: Salma Mentor5
Sumber: Youtube ibrahimbaung


Ku genggam semilir malam
Tika rembulan menyinari
Lalu ku menadahkan
Kata cinta nan suci
Dan akan ku hembuskannya
Tika malam syahdu

Kerana dalamnya
Kasih sedalam lautan
Setinggi mentari
Tak mampu digapai
Oleh khayalan insani
Cuma dinaluri

Katakan bara melecur diri
Bisa memercik jalan nan luka
Dengan selasih balut pedih ngeri
Tiada berpaling setia

Adalah sejarah jadi saksi
Bulan bintang menghangat kasih suci
Kita pun terpaut dan bersatu
Dalam bebayang mimpi berseri

Ku layarkan asmara
Di pelabuhan setia
Akan ku rentangkan
Sang pelangi suci
Yang pastinya anggun di hati
Bertamu di kalbu


*P/s: Selagi tak habis program mentor 5 ni, selagi tu la aku duk meroyan tentang Salma ni..hehe.. =P



4 comments:

~SYAZ~ said...

yess!! now syaz nampak betapa adicted nya kak ryna dengan salma ni..
herm! harap2 dia menang lah utk mentor 5 ni kan??..

RynaHakimi said...

@Syaz
Haha..akak memang fanatik tahap gaban dah ni..ekeke.. Hope dia menang la..baru akak leh tido nyenyak =P

AINA'S SCAI ILVM said...

HUHHUHUHUHUHUHU....kak, aina xleh tgk....dirumah ku tiada television...cedih kan? hkahkahkahahkahkahkahka(cedih buat2 ni)

RynaHakimi said...

@AINA
Ala ciannye takleh tengok..huhu..takpe2, akak tolong tengokkan ye..ehee =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...