Tuesday, April 5, 2011

Niat yang terbantut


Ape yang terbantut malam2 nih??? Hoho..jangan bikin spekulasi deh..heheh..Tengah2 malam nih mata masih tak mau lelap..Duk kelikpah kelikpah sorang2..

Dari tadi bosan..Jadi aku teruskan niat untuk berblogwalking..Macam blogger2 lain yang selalu buat gakla..Cuma malam aku memang jarang bw nih..Kecuali time mate tengah segar bugar macam nih..ehee



Pic from Google


Ok..baru je buka beberapa page, tibe2 terkeluar lagu Rihanna feat Eminem, Love the way u lie..Hadoila, dahla volume maximum..Terkujat aku..Tak tau blog yang mane satu buh widget nih..Terus aku pangkah je seme..kan korang dah rugi aku tak folow..Ahaks, poyo..


Sebenarnya aku tak kisah sangat kalo korang nak letak widget lagu2 tu..Cuma biar lagu yang sesuai la..Lagu yang mendamaikan dan sedap didengar aku leh terima lagi..Aku berblogwalking dalam bilik..Encit suami tengah tido..Tak pasal2 terbangun plak..hukhuk (mesti dalam hati korang kate, "Ade aku kesah????"..) Hehe..peace

Aku dulu pun letak jugak widget nih (kantoi..heheh)..Tapi lepas blog aku lembab tahap cipan, aku remove je..Lagipun, bila bw then terganggu dgn lagu2 bukan kegemaranku, rase irritate pon ade..Tapi maafla, itu memang hak korang kan..Dah korang minat lagu tu kan..Terpulanglah..

Okeh, sebab hajat nak berblogwalking terbantut, sekarang mau paksa mate tidow..Esok jela terjah blog2 kawan2..Ampun dan maaf dipinta jika ada yang terasa ye..Goodnite all (^_^)


4 comments:

mama iris said...

sehhhtujuuuu....lagu dalam blog adalah sgt x payah...tp kalo org nak letak gak,xleh nak buat apa la kan....hehehe.....

RynaHakimi said...

@mama Iris
Heheh..tau takpe..Tapi kalo nak letak jugak takleh kate ape2 la..Tpi jgn mare la kalo aku pangkah awal2..peace..hhehe ;)

qaseh said...

slalu je kene camtu..

RynaHakimi said...

@Qaseh
satu lagu ok lagi kot..tp bile dah seme pages kuar lagu..bingitla jadinye..spoil mood jer..huhu

Tuesday, April 5, 2011

Niat yang terbantut


Ape yang terbantut malam2 nih??? Hoho..jangan bikin spekulasi deh..heheh..Tengah2 malam nih mata masih tak mau lelap..Duk kelikpah kelikpah sorang2..

Dari tadi bosan..Jadi aku teruskan niat untuk berblogwalking..Macam blogger2 lain yang selalu buat gakla..Cuma malam aku memang jarang bw nih..Kecuali time mate tengah segar bugar macam nih..ehee



Pic from Google


Ok..baru je buka beberapa page, tibe2 terkeluar lagu Rihanna feat Eminem, Love the way u lie..Hadoila, dahla volume maximum..Terkujat aku..Tak tau blog yang mane satu buh widget nih..Terus aku pangkah je seme..kan korang dah rugi aku tak folow..Ahaks, poyo..


Sebenarnya aku tak kisah sangat kalo korang nak letak widget lagu2 tu..Cuma biar lagu yang sesuai la..Lagu yang mendamaikan dan sedap didengar aku leh terima lagi..Aku berblogwalking dalam bilik..Encit suami tengah tido..Tak pasal2 terbangun plak..hukhuk (mesti dalam hati korang kate, "Ade aku kesah????"..) Hehe..peace

Aku dulu pun letak jugak widget nih (kantoi..heheh)..Tapi lepas blog aku lembab tahap cipan, aku remove je..Lagipun, bila bw then terganggu dgn lagu2 bukan kegemaranku, rase irritate pon ade..Tapi maafla, itu memang hak korang kan..Dah korang minat lagu tu kan..Terpulanglah..

Okeh, sebab hajat nak berblogwalking terbantut, sekarang mau paksa mate tidow..Esok jela terjah blog2 kawan2..Ampun dan maaf dipinta jika ada yang terasa ye..Goodnite all (^_^)


4 comments:

mama iris said...

sehhhtujuuuu....lagu dalam blog adalah sgt x payah...tp kalo org nak letak gak,xleh nak buat apa la kan....hehehe.....

RynaHakimi said...

@mama Iris
Heheh..tau takpe..Tapi kalo nak letak jugak takleh kate ape2 la..Tpi jgn mare la kalo aku pangkah awal2..peace..hhehe ;)

qaseh said...

slalu je kene camtu..

RynaHakimi said...

@Qaseh
satu lagu ok lagi kot..tp bile dah seme pages kuar lagu..bingitla jadinye..spoil mood jer..huhu

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...