Saturday, March 5, 2011

Tak minat la derr

Band Stubborn?? Apekah?? tak penah dengar pun kewujudan band ni. My hubby kata band ni wujud sebelum Bunkface lagik. 


Ihsan encik google

Malam ni supposedly ade konsert band Stubborn ni. My hubby dapat 2 tiket free. Tapi aku tak berminat nak pergi, sebab music ala2 indie ni aku tak layan sangat. Kalo Maher Zain ke, Rabbani ke, Inteam ke, kompem aku setuju nak pergi.

Last sekali, terpaksala encik suami pergi sorang2. Orang2 muda yang suka music indie maybe teruja kot dapat tengok konsert nih..Hmm..baik den layan citer Ustaz Amirul kat tibi3 ni. Mega Movie pon best gak pasni, Kungfu Panda (padahal dah penah tengok). Takpela, it's better dari tengok manusia terkinja2 atas pentas. Huh, tak kena ngan jiwaku..huhu

*p/s: Lain orang lain citarasanya. So, tepuk dada tanyalah selera. Kita takde hak nak nilai seseorang tu dari apa yang dia buat or minat. Buat hal masing2 sudah (^_^)





2 comments:

Miss Sunshine said...

Suami ryna pergi sorang2 je?

Wan Ryna said...

ha'ah..dia gi kejap je, bosan terus balik..hehe..tak suka la duk tempat crowded mcm tu

Saturday, March 5, 2011

Tak minat la derr

Band Stubborn?? Apekah?? tak penah dengar pun kewujudan band ni. My hubby kata band ni wujud sebelum Bunkface lagik. 


Ihsan encik google

Malam ni supposedly ade konsert band Stubborn ni. My hubby dapat 2 tiket free. Tapi aku tak berminat nak pergi, sebab music ala2 indie ni aku tak layan sangat. Kalo Maher Zain ke, Rabbani ke, Inteam ke, kompem aku setuju nak pergi.

Last sekali, terpaksala encik suami pergi sorang2. Orang2 muda yang suka music indie maybe teruja kot dapat tengok konsert nih..Hmm..baik den layan citer Ustaz Amirul kat tibi3 ni. Mega Movie pon best gak pasni, Kungfu Panda (padahal dah penah tengok). Takpela, it's better dari tengok manusia terkinja2 atas pentas. Huh, tak kena ngan jiwaku..huhu

*p/s: Lain orang lain citarasanya. So, tepuk dada tanyalah selera. Kita takde hak nak nilai seseorang tu dari apa yang dia buat or minat. Buat hal masing2 sudah (^_^)





2 comments:

Miss Sunshine said...

Suami ryna pergi sorang2 je?

Wan Ryna said...

ha'ah..dia gi kejap je, bosan terus balik..hehe..tak suka la duk tempat crowded mcm tu

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...