Wednesday, March 23, 2011

Begitukah cinta..

Tengah nengok drama ni kat TV3. Tu tiba2 datang ilham nak mencoret. Dah dekat nak habis kot drama nih..Macam semua rahsia dah nak hampir terungkai..Huhu..

Bukan nak tulis sinopsis kat sini ye..Kalau nak tahu lebih lanjut, sila ke page ni..Cuma nak share lagu Aizat, sountrack drama nih..Tajuk lagu Sungai Lui..Unik tak?? Lagunya memang sangat sedap didengar..

video


Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

Just a short entry..Enjoy!! (^_^)



2 comments:

So Shy Lady said...

suka, suka...;)

RynaHakimi said...

Yeay!! Suka jugak..hehehe =)

Wednesday, March 23, 2011

Begitukah cinta..

Tengah nengok drama ni kat TV3. Tu tiba2 datang ilham nak mencoret. Dah dekat nak habis kot drama nih..Macam semua rahsia dah nak hampir terungkai..Huhu..

Bukan nak tulis sinopsis kat sini ye..Kalau nak tahu lebih lanjut, sila ke page ni..Cuma nak share lagu Aizat, sountrack drama nih..Tajuk lagu Sungai Lui..Unik tak?? Lagunya memang sangat sedap didengar..

video


Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

Just a short entry..Enjoy!! (^_^)



2 comments:

So Shy Lady said...

suka, suka...;)

RynaHakimi said...

Yeay!! Suka jugak..hehehe =)

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...