Tuesday, March 8, 2011

Bertudung tapi seksi?? Nice one (^_^)

Topik yang menarik di Wanita Hari Ini (dh abes dah tadi). Hmm, agak kecoh jugak kat FB sebab pakat pelik kenapa pengacaranya tak bertudung pun. Bukan ke ada pengacara WHI yang bertudung (macam Azizah Ariffin ngan Hasrena tu).

Uish, kalau aku duk tempat pengacara tu, maunya malu giler, tak tau nak sorok muka kat mana. Tetamu jemputan Heliza. Punya la dia berhati2 menyusun kata, takut dua2 pengacara tu kecil hati.

Comel je heliza ni..Kan bagus kalau seme artis Melayu mcm ni (^_^)

Ada sorang lagi jemputan (kalau tak silap, penulis majalah Nur) pun turut bagi komen. Memang sentap la bagi mereka yang tak bertudung tu dengar. Hehe (sorry la, aku hanya mampu sengih je nengok).

Memangla setiap orang punya pandangan dan style masing2. Tapi hukum Allah tak kira siapa pun. Kononnya nak bertudung bila sampai seru. Then kalau yang bertudung tu pulak, on off. Suka hati dia je, konon fesyen la kan. Tak kirala cun macam mane pun, dosa tak kira seme tu. Kononnya sebab nak nampak cantik, dedah sana sini.. Hmm, tepuk dada tanyala selera. Bukannya tak tau halal haram kan. Semua tu dah termaktub dalam hukum islam.

Okeylah..cakap banyak pun takleh jugak. Kang kena kat batang idung sendiri susah plak..Heheh. Cuma memperingati diri sendiri jugak. Yela, hari esok kita tak tahu lagi kan ape yang akan berlaku. Kenala selalu berhati2 dan kembali ke jalanNya. Wallahua'lam..



11 comments:

missSenget said...

ruginya tak tengok.....

x__x

Wan Ryna said...

hehe..memang rugi kalo tak tengok..kupasan yang menarik =)

diradebot said...

sy sokong apa sis bgi tawu tu , sy pn tgk jgk WHI tdi , pengacara dua org tu secara x lgsung perli diri sendiri daaa.. HAHAHA :D

Wan Ryna said...

@diradebot
kan kan kan??malu kan?? akak yang tengok ni tolong rasa malu bagi pihak mereka..aiyo..haha..taktaula plak kot2 mereka tu takde perasaan..

nur easy said...

cmn gaknya kalau selebriti bpakaian cam tu kan ;)

cik bunga bukan name sebenar said...

kalau di tanye bile nak brtudung?
kbnyakkan msti jawab..belum sampai seru lagi=)

Wan Ryna said...

@nur easy
artis skang tak suka pakai tudung, alasan diorang susah nak dapat job..rezeki tu Allah yg bagi la.

@cik bunga
hehe..belum sampai seru ye.cliche je jawapan diorang..sampai seru masuk kubur terus baru tahu..ha, baru kalut..nak bertaubat pon tak sempat.

Bro Azqar said...

salam.. heheh wahh post mengenai whi ptg td ek.. hehee.. memang patut pon isu nie dinaikkan.. =D

sy pon ada wat entry niew tadi, jemput3..

Bertudung Tapi Seksi? bersama tetamu undangan Heliza

~SYAZ~ said...

erm syaz sokong ape yang sis ckp..
Allah dah tetapkan hukum,jadi kita kena ikot..
samelah2 kite berdoa moga kite semua dibukakan pintu hati utk jadi khalifah yg lebih baik lagi.. :D

asliner said...

ala..
ruginya tak tengok..huhu

mama_sal said...

salam ziarah..topik yg hebat..rugi x tengok

Tuesday, March 8, 2011

Bertudung tapi seksi?? Nice one (^_^)

Topik yang menarik di Wanita Hari Ini (dh abes dah tadi). Hmm, agak kecoh jugak kat FB sebab pakat pelik kenapa pengacaranya tak bertudung pun. Bukan ke ada pengacara WHI yang bertudung (macam Azizah Ariffin ngan Hasrena tu).

Uish, kalau aku duk tempat pengacara tu, maunya malu giler, tak tau nak sorok muka kat mana. Tetamu jemputan Heliza. Punya la dia berhati2 menyusun kata, takut dua2 pengacara tu kecil hati.

Comel je heliza ni..Kan bagus kalau seme artis Melayu mcm ni (^_^)

Ada sorang lagi jemputan (kalau tak silap, penulis majalah Nur) pun turut bagi komen. Memang sentap la bagi mereka yang tak bertudung tu dengar. Hehe (sorry la, aku hanya mampu sengih je nengok).

Memangla setiap orang punya pandangan dan style masing2. Tapi hukum Allah tak kira siapa pun. Kononnya nak bertudung bila sampai seru. Then kalau yang bertudung tu pulak, on off. Suka hati dia je, konon fesyen la kan. Tak kirala cun macam mane pun, dosa tak kira seme tu. Kononnya sebab nak nampak cantik, dedah sana sini.. Hmm, tepuk dada tanyala selera. Bukannya tak tau halal haram kan. Semua tu dah termaktub dalam hukum islam.

Okeylah..cakap banyak pun takleh jugak. Kang kena kat batang idung sendiri susah plak..Heheh. Cuma memperingati diri sendiri jugak. Yela, hari esok kita tak tahu lagi kan ape yang akan berlaku. Kenala selalu berhati2 dan kembali ke jalanNya. Wallahua'lam..



11 comments:

missSenget said...

ruginya tak tengok.....

x__x

Wan Ryna said...

hehe..memang rugi kalo tak tengok..kupasan yang menarik =)

diradebot said...

sy sokong apa sis bgi tawu tu , sy pn tgk jgk WHI tdi , pengacara dua org tu secara x lgsung perli diri sendiri daaa.. HAHAHA :D

Wan Ryna said...

@diradebot
kan kan kan??malu kan?? akak yang tengok ni tolong rasa malu bagi pihak mereka..aiyo..haha..taktaula plak kot2 mereka tu takde perasaan..

nur easy said...

cmn gaknya kalau selebriti bpakaian cam tu kan ;)

cik bunga bukan name sebenar said...

kalau di tanye bile nak brtudung?
kbnyakkan msti jawab..belum sampai seru lagi=)

Wan Ryna said...

@nur easy
artis skang tak suka pakai tudung, alasan diorang susah nak dapat job..rezeki tu Allah yg bagi la.

@cik bunga
hehe..belum sampai seru ye.cliche je jawapan diorang..sampai seru masuk kubur terus baru tahu..ha, baru kalut..nak bertaubat pon tak sempat.

Bro Azqar said...

salam.. heheh wahh post mengenai whi ptg td ek.. hehee.. memang patut pon isu nie dinaikkan.. =D

sy pon ada wat entry niew tadi, jemput3..

Bertudung Tapi Seksi? bersama tetamu undangan Heliza

~SYAZ~ said...

erm syaz sokong ape yang sis ckp..
Allah dah tetapkan hukum,jadi kita kena ikot..
samelah2 kite berdoa moga kite semua dibukakan pintu hati utk jadi khalifah yg lebih baik lagi.. :D

asliner said...

ala..
ruginya tak tengok..huhu

mama_sal said...

salam ziarah..topik yg hebat..rugi x tengok

Klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...